Ready for take off!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Julie de Vet - WaarBenJij.nu Ready for take off!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Julie de Vet - WaarBenJij.nu

Ready for take off!!

Blijf op de hoogte en volg Julie

26 Augustus 2017 | Nederland, Tilburg

Heehee lieve vrienden,

Het is zover!! Vanavond vlieg ik naar Australië om daar voor een tijd te werken en te backpacken. Met een overvolle backpack van 14 kilo (ik ben trots), en nog een kleine rugzak die ook aardig vol zit ben ik er helemaal klaar voor!

Maandag ochtend (zondag avond voor jullie) kom ik aan in Sydney, waar ik de eerste week zal verblijven met een groep backpackers, daarna vlieg ik door naar Byron Bay waar ik tot ongeveer februari als Au Pair ga werken. Verder heb ik nog geen plannen, dus ik zie wel :)

Na een super lieve surpriseparty van mijn vriendinnetjes, een gezellig afscheidsfeestje donderdag, en mijn uitzwaaicomité die zo met mij mee naar schiphol gaat, ben ik ready to go!
Australia here I come!

Lieve groetjessss

  • 26 Augustus 2017 - 12:43

    Linda&Will:

    Veel succes en plezier in "Down Under", take care.

  • 26 Augustus 2017 - 12:46

    Yannic:

    Whoeeehoee ready to go down undaaa
    We gaan je missen. Maar eerst nog eventjes uitzwaaicomitee spelen

  • 26 Augustus 2017 - 12:55

    Jolande:

    Lieve Julie,
    Bijna is t zo ver. Afscheid nemen voor een jaar.
    Wat zal ik je missen!

  • 26 Augustus 2017 - 13:30

    Tjeerd:

    hele goede reis en geniet

  • 26 Augustus 2017 - 18:34

    Ellen:

    Super mooie reis Julie!
    Liefs Aart & Ellen xxx

  • 27 Augustus 2017 - 21:54

    Antoinette:

    Zoals ik nu lees, ben je al aangekomen. Een goede reis gehad ? Heel veel plezier en geniet ervan ! Ik volg je via deze site. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Julie

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 695
Totaal aantal bezoekers 11393

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2017 - 26 Augustus 2018

Au pair & backpacken Australië

Landen bezocht: