Merry Christmas! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Julie de Vet - WaarBenJij.nu Merry Christmas! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Julie de Vet - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!

Door: Julie

Blijf op de hoogte en volg Julie

25 December 2017 | Australië, Byron Bay

Ha lieve vrienden!

Terwijl ik dit schrijf zit ik in de bus richting Brisbane om daar morgen mijn lieve mams op te halen!
Vorige week had ik mijn laatste werkdag bij de familie. Heel erg jammer maar gelukkig hoefde ik nog geen afscheid te nemen. Naomi, bij wie ik vorigjaar in de klas zat, zit toevallig in Sydney en is een paar dagen naar Byron gekomen. Dit was echt heel gezellig. We hebben eigenlijk een beetje een chille ‘vakantie’ gehad samen en ik kon eindelijk op stap zonder terug te hoeven rijden;) Ook hebben we een surf dag gedaan, en ik was het gelukkig niet verleerd! Maar een week in Byron kan natuurlijk nooit helemaal perfect gaan, en dit keer hadden we een bloedhete kamer in het hostel, maar echt bloedheet.

Toen Naomi weer weg was bleef ik een paar dagen bij Lisa en Lela slapen, heel gezellig! Ik heb ook met Annemijn een kayak tour gedaan, en we hadden echt mega veel geluk met het weer want er was geen golfje te zien:) We hebben dolfijnen gespot van heel dichtbij en een schildpad gered, dus dat kunnen we ook weer afvinken.
Ook nog naar het Tea tree lake geweest in lennox. Dit is een lake waarin het water bruin is van een soort olie wat erin zit, en dit schijnt heel goed te zijn voor je huid, dus wij zijn er zo lang mogelijk in blijven liggen natuurlijk haha. Hierna moest ik helaas wel afscheid nemen van de vriendinnetjes die ik hier gemaakt heb, en wat ga ik ze missen!!

Gisteren ben ik terug naar mn familie gegaan om daar kerst te vieren. Helaas doen ze hier niet echt aan kerstavond dus we hebben heel de avond cadeautjes ingepakt, en het is me opgevallen dat ik hier echt HEEL slecht in ben. Maargoed dat geheel terzijde. Het is sowieso trouwens heel apart om hier kerst te vieren. Er is namelijk heel weinig verlichting op straat en er is totaal geen kerstfeer omdat het te heet is, dus dat is wel heel jammer.
Vannacht om 2:15 werden Milo en Sol al wakker van excitement en vervolgens begon onze ochtend al om 5 uur.. want de kerstman was langs geweest! Echt super leuk. Dus vanochtend hebben we vooral cadeautjes uitgepakt en gezellig de tijd doorgebracht als familie totdat ik naar mijn bus moest. Gelukkig heb ik dit keer nogsteeds geen echt afscheid hoeven nemen omdat ik met mama nog terug kom naar Byron. Maar het wordt wel steeds moeilijker en zelfs nu mis ik ze al een beetje.

Vanmiddag als ik aankom in Brisbane hebben we een bbq met een grote groep Nederlanders, dus dat zal heel gezellig worden. En morgen vroeg in de ochtend kan ik eindelijk ons mam ophalen! Ik heb er zin in!!!

Merry christmas<3
Julie

Tip van de week: Loop hier nooit, maar echt nooit de lighthouse walk midden op de dag in 32 graden. Thanks Annemijn

  • 25 December 2017 - 06:34

    Jolande:

    Zit op Dubai AirPort je verhaal te lezen.
    Zo nog 14,5 uur vliegen en zie ik je eindelijk weer!
    Heb super veel zin in n mooie tijd, samen met jou in Australie.
    We gaan ervan genieten! Tot morgen!

  • 26 December 2017 - 16:19

    Yannic:

    Jaaa jippie geniet er van!!

  • 26 December 2017 - 18:04

    Stefan:

    geniet en samen veel plezier xx

  • 27 December 2017 - 00:23

    Antoinette:

    Leuk om weer zo'n verhaal te lezen ! Geniet ervan samen ! Groetjes

  • 27 December 2017 - 21:38

    Carien Van De Klundert.:

    Hoi Julie,wat fijn dat jullie mam er eindelijk is. Het zal een heftig weerzien geweest zijn.
    Ik wens jullie samen een prachtige en onvergetelijke reis samen. Geniet ervan! En veel succes met het afscheid nemen van je gezin.

    X Carien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Julie

Actief sinds 14 Juli 2017
Verslag gelezen: 709
Totaal aantal bezoekers 11390

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2017 - 26 Augustus 2018

Au pair & backpacken Australië

Landen bezocht: